Followers

Friday, January 21, 2011

oh, incik misai ~

salam.
hari ni nak cite pasal personaliti lelaki.eh, boleh ke aku cite ni?takpe,ini hanya pendapat aku je.kebetulan pulak, semalam sembang ngan mike pasal laki yg bermisai.sembang sampai tak ingat dunia.takpe.besday die.tepon die.free lah.hari ni lak baca paper, ada ckp pasal mr misai ni.

yg mana lg smart? laki bermisai or laki xde misai? haaa..jawab2!!

bg aku la, bergantung kepada keadaan la. aku lebih suke laki yg xde misai.nampak bersih je.melambangkan laki tu jaga tentang penampilan die.ceyyy,ye ye o je.ade org cakap laki yg xde misai ni muke cm budak budak.ala boyish lah.ntah, aku ok je. bg aku nampak kemas and simple.


nape la boyfriend sy ni hemsem sgt ? =p

ok.go to laki bermisai lak.aku tak cakap aku tak suke.ade yg aku minat. bukan ape kdg2 tgk laki yg bemisai ni mcm rimas.serabai je.tu pendapat aku lah. tapi ade yg x nampak serabai.kemas dan rapi je.ade gak ckp yg bermisai ni nampak seksi.eh seksi ke? anda pk sendiri la eh.


kekasih lama... =(

ok.cukup dulu. abg acap call~ (huahuahua)

2 comments:

aNnE said...

same!xde misai nampak kemas..yg ada misai nampak macam matang sangat..hehe

~miss nusafara~ said...

oyeah!! hehehe.. kang nnti kite nampak tue lak kan.hihihi