Followers

Sunday, January 9, 2011

cinta itu buta

salam.
semalam sape tengok tb3? drama cinta itu buta? best kan? heee
comel je tgk cite tuh. mcm tu lah aku harapkan dlm cinta.ceyy bajet da ade cinta je. cinta sejati tak pandang rupa paras.kan bagus kalo sume orang mcm tu,. tak memilih sgt. yg penting hati ikhlas. dalam cite ni faktor kegemukan di higlightkan. terasa aku dowh. walaupon belum dikategorikan dalam obesiti, aku tetap chubby!! mane taknye. pas kuliah, makan tido. tu belum kire aktiviti ternak badan cuti sem lagi. memang patot aku diet skang.

serius cite ni wat aku terus melekat kt depan tb. cinta si buta ngan si gemuk. alahai sweetnye. bestlah dapat laki yg gentleman mcm laki dlm cite nih. rase bahagia je memanjang. (berangan jap, love berterbangan di udara). cite best sebab ade mesej tertentu. kite jgn terlalu merendah diri sgt. nnti org pijak kepala kita. haa..ade lagi..hati hati walaupon ngn kwn baik sendiri. kdg kdg kan, kwn ni makan kwn. aku da pernah kene beb! seriusly, aku nyampah!! lagi satu, ni penting, cintailah dan sayangilah org yg menyayangi kite ok ! ingat, manusia tiada yg sempurna. jadi kite kene terima ape adenye. yg penting kite ikhlas dan bahagia. jom layan lagu ni.. =)

Salahkah bila aku mencintaimu
Dan berharap engkau ‘kan jadi milikku
Walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku

Sayang ku mohon jangan tolak cintaku
Jiwa ragaku ini hanya untukkmu
Aku rela berkorban demi cintamu itu

Biarlah orang berkata apa
Manusia tiada yang sempurna
Ku terima kau apa adanya
Yang penting aku bahagia

Manusia tiada yang sempurna
Ku terima kau apa adanya
Yang penting aku bahagia

Sayang.. cinta itu buta

6 comments:

edi_fm32 said...

cinta y ikhs lahir dari hati y setia...

~miss nusafara~ said...

edi : betol2.=)

syana mizwateva said...

hmmm....pyh nye nk cri cnta sjati....huhu

~miss nusafara~ said...

syana : betol. nak jumpe cinta sejati amik masa. kene sabar. =)

syana mizwateva said...

mmg kne sabar...byk jer mslh yg mlnda....huhu

~miss nusafara~ said...

normal la tuh. kehidupan, mesti ade halangan.. heee =)