Followers

Monday, January 17, 2011

segmen terjah by adewkyuyueaffens =)

salam.
hari ni aku tag oleh sorang blogger comel, adewkyuyueaffens. segmen yg bgus yuyue. niat yuyue tu mendapat sokongan penuh dari aku. hehehe.at least ade gak orgtau kewujudan blog aku nih.ok jom jawab soalan dr reporter nih!! (da mcm segmen terjah melodi lak)


jom click sini

1- about my self
ok, sy adalah gadis biasa yg bakal berusia 21 tahun, bg tahun ini. cewahh. sorang yg simple, bakal cekgu, suke kepada baby baby comel.i think i`m a good sister..(hahaha). suke berangan. tak bape gemar tgk tv.suke makan.suke kasot.ade bantal busuk.dah la, nak tau lebih lebih, mai masuk minang lerrr..(erghhh!)

2-social networking?
oh sy ada. facebook, myspace, frenster,formspring.

3-kenangan pahit/manis

pahit : tak suke jadi pengawas kt sekolah!!!!!
manis : bile sy bertemu "ubat saya".(yea, i miss that person...), bile sy g oversea ngan famili, bile sy berada di samping teman baek saya...

4-da bape lame blogging?
adalah dalam 2 tahun genap. ni sume sokongan dari classmates..ececece..

5-pengalaman sepanjang berblogging
rahsia sorang playboy kantoi kt blog org yg kene tipu, dan org yg dapat mengesan isi cerita blog itu juga, turut ditipu. TERBAEK!!!

6-nasehat untuk blogger baru
berani buat berani tanggung risiko.selamat berblogging =)

7-nak tag mereka nih...


9 comments:

edi_fm32 said...

terima kasih krn tag sy..nanti mlm ni sy tls entry sal ni..

::nuRuLaDHar:: said...

tq darl! ..nanti nurul wat ye..eheee

~miss nusafara~ said...

edi : welcome2..heeee...i`m waiting

nurul : oret2..hehe

::nuRuLaDHar:: said...

nurul da join.. =)

http://nuruladhar.blogspot.com/2011/01/segmen-terjah-by-adewk-yuyue.html

~miss nusafara~ said...

nurul : tq my dear.i terjah !!!

nursalimah mohamadyusri said...

omg! tengs tag ima. terharunyaa;))

~WaNniE~ said...

Good luck...

salam perkenalan.....wannie follow awak..

~WaNniE~ said...

Good luck...

salam perkenalan.....wannie follow awak..

~miss nusafara~ said...

ima : welkam dear.hehee

wanie : tq dear. salam perkenalan jugak..done followed u!! =)